خدمات برش با لیزر و واترجت نیما

آدرس:

تهران| شادآباد

شماره تماس:

09128237647

ایمیل ما:

info@waterjetnima.ir

برش با لیزر و واترجت نیما

برش واترجت فلزات

به دلیل تطبیق پذیری زیاد و سهولت استفاده، فناوری برش واترجت فلزات یکی از سریع‌ترین فرآیندهای برش قطعات ماشین آلات در جهان است. در اين محتوا تلاش كرده‌ايم تا به خدمات برش فلزات با واترجت، برش انواع فلزات با واترجت، معرفي برش واتر جت فلزات، برش فولاد با جت آب، برش واتر جت آلومینیوم، برش مس و برنج با جت آب، برش تیتانیوم، حداکثر ضخامت فولاد و آلومینیوم در برش واترجت، مزاياي برش واترجت فلزات و برش واترجت فلزات در تهران مي‌پردازيم.

مقایسه برش فلزات با انواع روش ها
مقایسه برش فلزات با انواع روش ها

برش واترجت فلزات شامل پخش مخلوطی از آب و مواد ساینده با سرعت بسیار بالا (حدود دو برابر سرعت صوت) كه بر روی انواع فلرات پخش مي‌شود. این دستگاه با توجه به قطر نازل و حرکاتی که به آن وارد می‌شود، فلزات را به اندازه و به اشكال دلخواه برش مي‌دهد. اگر به دنبال برش واترجت فلزات در تهران هستيد، برش واتر جت نيما پيشينه و تجربه طولاني در زمينه برش انواع فلزات دارد. فقط كافي است با متخصصان اين شركت براي سفارش تماس بگيريد.

خدمات برش واترجت به ویژه برای برش فلزات ضخیم از جمله فولاد بسیار كارآمد است. توانایی برش فلزات تا 300 میلی متر با روکش بسیار با کیفیت، برش واترجت را به یک روش ساخت استثنایی تبدیل می‌کند. خدمات برش فلزات با واترجت با دقت بالا ورق فلز را بدون بر جای گذاشتن آثار سوختگی برش می‌دهد.

خدمات برش فلزات با واترجت

برش واترجت که به آن برش هیدرو ساینده نیز گفته می‌شود، فناوری است که برای برش موادی مانند فلز، فولاد، پلاستیک، کامپوزیت، سرامیک، سنگ، شيشه و بسیاری موارد دیگر استفاده مي‌شود. دو نوع برش برش با آب خالص و برش ساینده وجود دارد. خدمات برش فلزات با واترجت توسط برش واترجت ساینده صورت مي‌گيرد كه ماده ساینده آن سيليسف ماسه  و غيره است.

به عبارت ساده، برش واترجت فلزات روش دیگری برای برش مواد از جمله فلزات است. تفاوت اصلی برش واترجت با سایر روشهای برش در غیر حرارتی بودن آن است. غیر حرارتی به این معناست که از گرما استفاده نمی‌کند. بلکه فرآیند مکانیکی است که در آن مواد از طریق تماس فیزیکی و سایش مواد برش مي‌يابند. حداکثر ضخامت برای برش واترجت به نوع ماده و کیفیت برش مورد نظر بستگی دارد.

برش انواع فلزات با واترجت

فلز آهني: برش فولاد

فلزات غیر آهنی: برش آلومینیوم، مس، تیتانیوم، برنج و غيره است.

مزاياي برش واتر جت فلزات

برش واتر جت فلزات جایگزین كارآمد برای روشهاي برش لیزر و پلاسما است. برش واترجت هم دقیق تر است و هم هزینه کمتری دارد. تکنولوژی برش میز امکان برش فلزات ضخیم تر مانند تیتانیوم و آلومینیوم را فراهم می‌کند.

از مزایای برش انواع فلزات با واترجت مي‌توان گفت با این فرآیند برش سرد، هیچ تغییر شکلی در اثر گرما ایجاد نمی‌شود، هیچ سختی در مواد بوجود نمي‌‌آيد. همچنين هنگام استفاده از مواد ضخیم‌تر، سریعتر از روشهای برش معمولی می‌تواند هر فلزی، حتی فلزات حرارتی و فلزات بازتابنده (تیتانیوم، برنج و مس) را برش دهد.

مزایای برش فلزات با آب
مزایای برش فلزات با آب

واتر جت نيما متخصص در برش ورق‌های فلزی و فلزکاری صنعتی است. بسیار از ورق‌های فولادی (ضخامت 0.1 تا 50 میلی متر)، فولاد ضد زنگ (ضخامت 0.1 تا 40 میلی متر)، آلومینیوم (ضخامت 1 تا 30 میلی متر) را برش مي‌دهند.

برش فولاد با جت آب

برش واتر جت یک روش پردازش است که امکان برش کامل و حداکثر دقت را حتی در کوچکترین جزئیات در فولاد فراهم می‌کند. به دلیل استفاده از فناوری CNC، نیازی به پردازش اضافی نیست. علاوه بر این، کل فرآیند بسیار سریع اجرا می‌شود، به این معنی که می‌توان پروژه‌های بسیار بزرگ را در مدت زمان کوتاهی اجرا كرد. سالهاست در برش واتر جت نيما سفارشات در زمینه برش فولاد برای مشتریان و شرکت‌هاي مختلف انجام می‌شود.

برش فولاد با واترجت
برش فولاد با واترجت

ماشینکاری فولاد ابزار به طور معمول دشوار است، به خصوص زمانی که سخت شود، اما با برش جت آب به راحتی میتوان آن را انجام داد .فولاد را می توان قبل یا بعد از برش سخت کرد. سختی فولاد تنها تأثیر کمی بر سرعت ماشینکاری با واتر جت دارد.

برش واتر جت آلومینیوم

آلومینیوم از نظر نسبت استحکام به وزن، فلز برتر است. قابلیت ماشین کاری، شکل پذیری و هدایت حرارتی و الکتریکی بالایی را ارائه می‌دهد. قطعات آلومینیومی نیز در برابر خوردگی بسیار مقاوم هستند. آلومینیوم فلز سبک وزن اما قوی است که در کاربردهای مختلفي در صنايع گوناگون مصرف انبوه دارد. آلومینیوم فلزی نسبتاً نرم است و ماشین کاری آن دشوار است. برش لیزر می‌تواند آلومینیوم را تا 8 میلی متر برش دهد، در حالي كه با واترجت ساینده، آلومینیوم را تا ضخامت 170 میلی متر به خوبی مي‌توان برش داد.

برش واتر جت آلومینیوم
برش واتر جت آلومینیوم

برش با جت آب نیز روش بسیار موثر برای پردازش آلومینیوم است. در مورد فلز آلومینیوم این روش بیشترین تاثیر را دارد و نتایج آن عالی است. برش واتر جت مواد را در امتداد لبه ها سفت نمی‌کند و موجب تغییر در ساختار مواد خام نمي‌شود. پردازش با دقت فوق العاده صورت مي‌گيرد و سطح آلومینیوم پس از برش یکنواخت و صاف است، بنابراین نیازی به تکمیل اضافی مواد نیست.

برش مس و برنج با جت آب

مس و برنج نیز برای ماشین کاری و برش مواد چالش برانگیز هستند، اما جت آب برش مس و برنج را به راحتي انجام می‌دهد. برش مس و برنج بر روی لیزر معمولی به دلیل انعکاس غیرممکن است. همچنین ماشینکاری معمولی آن دشوار است، زیرا در ابزارهای برش معمولی درست از آب در نمي‌آيد. برش جت آب مناسب‌ترین راه حل برای ماشین کاری و برش مس و برنج است.

برش مس با واتر جت
برش مس با واتر جت

برش تیتانیوم

تیتانیوم فلز گرانقیمتی است كه ماشینکاری آن بسیار دشوار مي‌باشد. اين فلز مانند فولاد سخت شده، فولاد ضد زنگ یا تیتانیوم برای برش واترجت ساینده بسيار مناسب است. یکی از مزایای بزرگ برش موادی مانند تیتانیوم با استفاده از واتر جت این است که می‌توانید هزینه‌ها را به میزان قابل توجهی کاهش مي‌دهد.

برش تیتانیوم با واتر جت
برش تیتانیوم با واتر جت

حداکثر ضخامت فولاد و آلومینیوم در برش واترجت چقدر است؟

فولاد و آلومینیوم:

حداکثر عرض ماشینکاری: 4090 میلی متر

حداکثر طول ماشین کاری: 3932 میلی متر

و حداکثر ضخامت: فولاد تا 100 میلی متر و آلومینیوم تا 200 میلی متر

برش واترجت فلزات در تهران

واترجت نيما، برش واترجت فلزات در تهران است كه هر فلزی را از ضخامت 0.5 میلی‌متر تا 170 میلی‌متر با بهترین تحمل +/- 0.008 اینچ/0.2 میلی‌متر برای لیزر و جت آب و +/- 0.08 اینچ/2 میلی‌متر برای پلاسما برش مي‌دهد. همچنين اين شركت، ظرفیت برش ورق‌های فلزی را تا اندازه 4 متر در 2 متر در لیزر و واتر جت را دارد.

اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات
واترجت نیما
آدرس ما:

تهران | شاداباد

شماره تماس ما:

02166784806

ایمیل ما:

info@waterjetnima.ir