خدمات برش با لیزر و واترجت نیما

آدرس:

تهران| شادآباد

شماره تماس:

09128237647

ایمیل ما:

info@waterjetnima.ir

برش با لیزر و واترجت نیما

برش واترجت در کرج

شرکت واترجت نيما، پیشرو در برش انواع مختلف مواد است كه خدمات برش واترجت در تهران و كرج ارائه می‌دهد. اگر به دنبال برش واترجت در کرج هستيد يا در جستجوي خدمات برش واتر جت مي‌باشيد؛ واترجت نيما در با متخصصان مجرب و با پيشينه طولاني بهترين گزينه است.

خدمات برش واترجت در کرج
خدمات برش واترجت در کرج

شرکت واترجت نيما، پیشرو در خدمات مربوط به برش انواع مواد شامل برش فلزات آهنی و غیرآهنی (آلومینیوم، فولاد، برنز، مس و فولاد ضد زنگ، برنج، تیتانیوم، آلیاژهای نیکل، فولاد ضد زنگ)، برش مواد سنگی (گرانیت، مرمر، سرامیک و چینی)، برش شیشه (آینه، شیشه غیر سکوریت) و برش مواد نرم تر(لاستیک، پلاستیک، پلکسی و اکریلیک، سیلیکون، چوب، مقوا، فوم) است. اگر موادی را که می‌خواهید با دستگاه برش دهيد در لیست فوق ارائه نشده باشد، با شرکت واترجت نيما تماس بگیرید. متخصص مجرب شرکت واترجت نيما تمام تلاش خودشان را برای یافتن راه حل بهینه برای شما انجام خواهند داد.

در واتر جت نيما با کمک دستگاه‌های مخصوص برش آب به 100% نتایج مورد نظر خودتان دست خواهيد رسيد. دستگاه‌های اين شركت با دقت بالا، بالاترین کیفیت پردازش را تضمین می‌نمايند. به لطف تجهیزات واترجت نيما، مواد بسیار بزرگ و چندین عنصر را مي‌توان همزمان با آب برش داد. همچنين امکان برش اشکال با هر پیچیدگی نيز در واتر جت نيما امكان‌پذير است.

برش با واترجت در کرج
برش با واترجت در کرج

خدمات برش واترجت در کرج

براي خدمات برش واترجت در کرج قطعات به درخواست مشتریان با استفاده از مواد ارائه شده توسط مشتری صورت مي‌گيرد.

فرآیند برش واترجت از دفتر فنی شركت واتر جت نيما شروع می‌شود، جایی که قطعه با استفاده از نرم افزاری که در آن ابعاد، ضخامت، ترکیب، مواد، مشخصات و غیره وارد می‌ شود، طرح ریزی و شکل می‌گیرد. همچنین نوع پرداختی از ساده‌ترین تا مشخص‌ترین؛ به هدفی که قطعات خواهند داشت بستگی دارد. مرحله دوم پروژه بر روی خود دستگاه انجام می‌شود. صفحات در ميز دستگاه قرار داده و ثابت می‌شوند و کاتر ساینده راه اندازی می‌شود.

برش واترجت چگونه کار می‌کند؟

این فناوری یک فرآیند برش سرد با استفاده از نیروی آب برای برش مواد است. این دستگاه با استفاده از پمپ فشار بسیار بالا که می‌تواند به بیش از 6000 بار كار مي‌كند. آب را از طریق یک نازل باریک به حرکت در می‌آورد. هنگامی آب از سر برش خارج می‌شود، جت به سطح مواد برخورد می‌کند و فرآیند برش را بدون هیچ گونه حرارت ورودی آغاز می‌کند.

خدمات واترجت در غرب تهران
خدمات واترجت در غرب تهران

واتر جت می‌تواند هر نوع ماده‌ای را برش دهد. با این حال، بسته به نوع ماده و ضخامت آن، آب خالص یا با مواد ساینده استفاده مي‌شود. آب خالص مواد نرمی مانند فوم، لاستیک، پلاستیک یا حتی پارچه‌ها را برش می‌دهد، در حالی که آب مخلوط با مواد ساینده قادر به برش مواد سخت‌تر مانند فلزات، کامپوزیت‌ها، سنگها، شیشه و غیره است.

چرا از برش واترجت در صنعت استفاده کنیم؟

 درست مانند برش لیزری، دستگاه‌ برش واترجت توسط کنترل دیجیتالي كار مي‌كند. دستگاه‌هاي برش واترجت به دلیل دقت پیشرفته‌تر نسبت به دستگاه‌های برش لیزری متمایز هستند و از نظر تلورانس، نیازهای سخت‌گیرانه‌ترین تولیدکنندگان را برآورده می‌کنند. واتر جت به ویژه در بخشهای هسته‌ای، دفاعی و مکانیک دقیق و حرفه‌اي عمل می‌كند.

همچنین برش واترجت جایگزین جالبی برای برش اکسی سوخت برای برش قطعات بسیار ضخیم است. اگرچه زمان برش طولانی‌تر مي‌شود، اما در برش واتر جت تغییر شکل‌های مرتبط با قرار گرفتن در معرض حرارت وجود ندارد. بسته به نوع قطعه و کاربرد نهایی آن، گاهی اوقات انتخاب فرآیند برش مکانیکی و غیر حرارتی ضروری است.

فشار واترجت برش
فشار واترجت برش

مزایای برش واترجت

  • تولید برشهای دقیق و با دقت بالا
  • لبه‌های برش صاف هستند و نیازی به بازسازی ندارند.
  • ساختار مولکولی مواد حفظ مي‌شود، هیچ اثر حرارتی بر روی مواد وجود ندارد.
  • این فناوری برای مواد حساس به حرارت از جمله اینکونل، تیتانیوم، فایبرگلاس، کربن، کولار و غیره ایده آل است.
  • واتر جت قادر به برش مواد ناهمگن مانند لاستیک، فلز، آلومینیوم، لاستیک و غیره است.
  • برش واترجت انتخاب بسیار گسترده‌ای از مواد (آلومینیوم، اینکونل، تیتانیوم، شیشه، برنز، کامپوزیت، سرامیک، فوم، سنگ، کربن، مرمر، چوب، گرانیت یا حتی فولادهای تصفیه شده) را ارائه مي‌دهد.
  • تطبیق پذیری عالی و سهولت استفاده
  • سرهای مختلف اين امکان می‌دهد بین بهره وری و دقت یکی را انتخاب کنید.
  • امکان افزودن محور پنجم (برش اریب) یا محور ششم (محور چرخشی برای برش لوله‌ها).
  • برش سرد (که از تغییر شکل یا تغییر ساختار ماده و در نتیجه مقاومت آن در اثر گرما مانند فناوری لیزر یا پلاسما جلوگیری می کند) بدون منطقه متاثر از حرارت
  • فناوری تکمیلی برای ماشینکاری با حذف تراشه است.
  • کاهش هزینه به دلیل نرخ ضایعات پایین مواد (خط برش بسیار ظریف9
  • برش آسان مواد مقاوم (اینکونل‌ها، سرامیک‌های صنعتی و غیره
  • محیط کار ایمن (عدم بخار مضر، عدم وجود دود
  • سازگار با محیط زیست، با عدم وجود تراشه، با راندمان انرژی بسیار بالا، زیرا 85% از توان الکتریکی را به قدرت برش تبدیل می‌کند.
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در linkedin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین مقالات
واترجت نیما
آدرس ما:

تهران | شاداباد

شماره تماس ما:

02166784806

ایمیل ما:

info@waterjetnima.ir